zondag 9 september 2012

Card - You make me see Stars

Fijne zondag gewenst allemaal!
Nog een kaartje in de reeks. Dit maal "You make me see Stars".
Ik moet er nu lekker vandoor om een ontspannende zomerse fietstocht te gaan maken =) Heerlijk!

Hope all of you are enjoying a happy/lazy/sunny sunday!
Another card with Shy Mae, "You make me see Stars". Hope you'll like it.
Now I'm going out to make a lovely relaxing bicycle tour =) Love it!


Digi: Shy Mae - Some odd Girl
COPICS
Haar / Hair: "Honey Blonde"
Kledij / Clothes: R20 R22 R35 R27 R29, B93 B95 B97
Huid / Skin: YR0000 YR00 YR01

PAPIER
Echo Park - This & That
Lime Twist - Out of the Blue


4 opmerkingen:

  1. Leuk hoor Eline, je moet er maar op komen die leuke teksten en dan de rest erbij ( of net andersom) en super gekleurd!!
    Liefs, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, Liesbeth! Ja, heb hier enkele bijna ongebruikte paperpads liggen en als ik dan even blader komt de inspiratie wel vanzelf. Zeker omdat ik niet zo heel veel knutseltijd heb is het handig om even met een bepaalde lay out en thema te werken. Zo heb ik toch het plezier van iets te creeren zonder uuuurenlang te hoeven nadenken en twijfelen =D

      Verwijderen