woensdag 19 december 2012

Prettige Feesten! - Happy Holidays!

Nu mijn pinguin-kerstkaartjes onderweg zijn naar hun bestemmelingen wil ik ze hier toch al even laten zien =)

I've sent my penguin -christmas cards today to friends and family. That penguin is so cute I just have to share him =)

Digi: Bugaboo Stamps - Penguin

Toen ik de brievenbus vanmorgen opende zat er een verrassing in! Een prachtige kerstkaart van Maria (http://marjasknutsel.blogspot.be/)
Danku, Maria!!!

When I opened the mailbox this morning I found a surprise inside! A beautiful christmas card from Maria! (http://marjasknutsel.blogspot.be/)
Thank you very much, Maria!!!


Groetjes / Greetings,

Eline

8 opmerkingen:

  1. graag gedaan Eline, jij bent tenslotte mijn eerste stempelmaatje hier in Belgie!! en jouw kaartje vind ik ook echt super hoor!!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er geweldig uit Eline! Mooi gedaan!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje, charlotte!
      Toen ik alles geknipt en geplakt had was het effect echt niet zo wauw.. besliste dan maar om voor de eerste maal een witte stippellijn rond alles te tekenen. Echt verrassend hoe zo iets simpels de hele kaart kan opwaarderen =)

      Verwijderen
  3. Wat prachtige kerst kaartjes. Leuk al die verschillende kleurtjes oogt echt dan allemaal verschillend maar ze zijn toch het zelfde!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. danku, Carolien!
      Ik wou dit jaar eens niet voor alleen conventionele kerstkleuren gaan.
      Maar bij nader inzien vind ik de rode (en de blauwe?) toch het meest geslaagd =P

      Verwijderen
  4. Super schattige kaartjes! Aangezien ik dit op 1 januari zie wil ik je een heel gelukkig nieuwjaar wensen! :)

    BeantwoordenVerwijderen