zaterdag 15 september 2012

Copic Color Combo - Donkere Huid / Dark Skin

Heyhey! Na verscheidene haarkleurtjes eens iets anders: Huidskleuren! Niet gemakkelijk aangezien huid absoluut niet streperig of vlekkerig mag zijn.. Daarvoor voelde ik me veel gelimiteerder bij het kiezen van kleuren.  Ik heb na enige tijd experimenteren toch een fijne combinatie gevonden:

Digi: Easter Lahra - Mo's Digital Pencil
Hello! After sharing a few haircolor combo's, today for a change: skincolors! Turned out to be quite a challenge as finding good combinations for skin seems to me much more limited. all colors need to blend well without streaking or blotching.. Took me some time but in the end I came up with the following Copic Color combo for darker skin complexion:

E21 als basis. Vervolgens legde ik mijn schaduwen met E13 E23 en E25. Daarna nam ik E11 en ging ik met kleine cirkelvormige bewegingen over de schaduwen heen tot in E21. Laat voldoende open ruimte voor de highlight. Ga over alles weer heen met E21. Ik bracht als final touch nog een beetje blush aan met E32.

E21 as a base color. Next I put the shadows with E13 E23 and E25. Then I took E11 and went over all the shadows that I just layed down with small circular movements and inside the area colored with E21. Make sure to leave enough space for the highlight. Last I used E21 on the whole face with big wide strokes. As a final touch I made her blush with E32.

Mooi prentje he? Het is een digi van Mo's Digital Pencil. Echt een fantastische artieste die begon met rubber stempels en nu reeds een tijdje ook het digitaal avontuur aanging. Het leuke is dat zij vaak eenzelfde design  in verscheidene versies maakt. Zo heb je dit Afrikaans schatje ook in een Europese en Aziatische variant. Ideaal voor mijn Copic color Sample boek dus =D Je kan en mag Mo Manning ook altijd suggesties e-mailen. Zij antwoordt supersnel en na enkele dagen vond ik mijn aangevraagde digi al in de online store. Geweldig! http://www.mosdigitalpencil.com/

Beautiful digi, isn't it? It's an image from Mo's Digital Pencil. She's really an amazing artist who started of making rubber stamps but soon went digital too. The fun thing about many of her designs is that she makes them in multiple nationalities. The African cutie from the picture is also available as Caucasian and Asian digi. Perfect for my Copic color Sample Book. It's possible to contact Mo Manning for any requests. She's answering extremely fast and in my case after only a few days I could find the requested digi in the online webstore. Amazing! http://www.mosdigitalpencil.com/

Groetjes / Greetings,

Eline

4 opmerkingen:

  1. Prachtig Eline, heel mooie inkleuring van dat lief negerinnetje, heel mooi gedaan!!Je bent nen echte krak voor het inkleuren wanneer geef je een workshop, ik kom zeker af, maar dan voor het inkleuren van bloemen dan!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh, bedankt weer voor de fijne complimentjes =) Bloemen heb ik denk ik nog nooit ingekleurd.. Moet ik dringend eens proberen!

      Verwijderen
  2. Wow echt super hoor!!! Ik wil je echt even heel hartelijk bedanken voor deze duidelijke en heldere uitleg. Ik vind het altijd weer super om hier even een kijkje te nemen, is altijd weer mega interessant.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eline this is a beautiful dark skin combo!!! I absolutely love it! Going into my SAVE file now! :) I love Mo Manning too! She is an amazing artist!

    BeantwoordenVerwijderen