zondag 16 september 2012

Copic Color Combo - Lichte Huid / White skin

Prettige Zondag gewenst! Vandaag een Copic kleurcombinatie voor lichte huid. Deze keer dus met de Europese versie van de Digi van Mo's Digital pencil:

Nice Sunday to everybody. Today I'm sharing a light skin color. For this I used the Caucasion version of Mo Manning's Digi:

Digi: Easter Carly - Mo's Digital Pencil
E000 als basis. Vervolgens legde ik mijn schaduwen met E21 en E11. Daarna nam ik E00 en ging ik met kleine cirkelvormige bewegingen over de schaduwen heen tot in E000. Laat voldoende open ruimte voor de highlight. Ga over alles weer heen met E000. Ik bracht als final touch nog een beetje blush aan met E93.

E000 as a base color. Next I put the shadows with E21 and E11. Then I took E00 and went over all the shadows that I just layed down with small circular movements and inside the area colored with E000. Make sure to leave enough space for the highlight. Last I used E000 on the whole face with big wide strokes. As a final touch I made her blush with E93.


Groetjes / Greetings,

Eline

6 opmerkingen:

  1. Mooi, mooi mooi ook dit keer!!!bij U leer ik nog eens iets bij!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowie wat mooi zeg, hier heb ik weer wat aan. Maar wat heb je het gezichtje prachtig ingekleurd zeg, goede duidelijke uitleg erbij!!
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik altijd E00 en E000 maar met het bruinere erbij geeft het heel wat meer diepgang!
    Je bent een krak in kleuren met copics!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Charlotte! Ik gebruik E000 en E00 ook vaak. Zeker als de prentjes iets meer Cartoon-stijl zijn mag het best wel lekker rozig. Deze combo is denk ik net iets "realistischer". Ik ben begonnen met copic kleurcombinaties bijhouden omdat ik van mijn +/-200 Copics steeds weer dezelfde kleuren gebruikte en dit erg jammer vond.
      Ben blij dat je er iets aan hebt! Bedankt om me te volgen!

      Verwijderen